Загальні положення:

Час надання гарантійних послуг для кожної моделі певного обладнання прописаний в гарантійному листі, який надається клієнту на усі товари разом з покупкою.Гарантійні послуги, в залежності від ступеня поломки і присутності нашого механіка в вашому регіоні, можуть проводиться віддалено, або в одному з наших сервісних центрів.

При виникненні гарантійного випадку, Вам необхідно зв'язатися з нами по одному з номерів гарячої лінії, які вказані на нашому сайті(38(096)433-88-55). При дзвінку, Вам необхідно надати дані, які ідентифікують Вас, як клієнта нашого інтернет-магазину.

Важливо пам'ятати, неправильне використання обладнання і непрофесійне втручання в роботу механізмів, в основному стають причинами виникнення поломок. Для уникнення подібних випадків, рекомендуємо Вам перед початком експлуатації обладнання ознайомиться з інструкцією швейної техніки, а також залучити до налаштування обладнання тільки кваліфікованих фахівців.

Варто враховувати, що не всі види пошкоджень передбачені гарантією компанії.

Гарантійні послуги діють на:

Основні вузли і механізми, вали, втулки, кронштейни, маховики, кривошипи, підшипники, металеві шестерні, зубчасті і клинономерні ремені, голковід, ексцентрики, масляні насоси, манометри, тени, якоря, двигуни, інтегровані блоки керування, електроніку.

Гарантійні послуги не діють на:

Голки, шпульки, шпульні ковпачки, лапки, човники, вушко пластини, зубчасті рейки, регулятори натягу, зажими нитки, леза, силові кабелі, будь-які пластикові деталі. Гарантійний сервіс також не має на увазі налаштування обладнання для різних видів ниток і тканин, мастило і чистку.

Для отримання гарантійного ремонту необхідно надати наступні документи:
  1. Гарантійний лист з назвою моделі, серійним номером і датою продажу.
  2. Документи, які підтверджують покупку товару (товарний або касовий чек, або накладну).

Документи, які вказані вище, повинні бути завірені печаткою фірми та підписом продавця. Якщо документи були загублені, то Вам необхідно звернутися до нас за номером гарячої лінії, надати інформацію для ідентифікації Вас, як клієнта інтренет-магазину, і вже при звернення запросити послугу "Гарантійного сервісу".

Умови для отримання гарантії:
  1. Гарантія діє тільки при дотриманні наступних умов:
    • Правильно і коректно заповнений гарантійний лист із зазначеними: назвою моделі, серійного номера товару, датою продажу, печаткою та підписом продавця;
    • Наявність оригіналу гарантійного листа;
    • Використання товару відповідно до вимог інструкції з експлуатації обладнання.
  2. Сервісний центр залишає за собою право відмовити в гарантійному обслуговуванні в разі, коли вищеописані документи не надані або, якщо інформація в них буде некоректною.
  3. Гарантія діє тільки на території України і тільки на продукцію, придбану на її території.
  4. Гарантійні послуги діють на неполадки обладнання, які виникли в результаті прихованих дефектів деталей.
  5. Гарантія включає заміну несправних запасних частин і виконання безкоштовних ремонтних робіт протягом гарантійного терміну.
  6. Гарантійні послуги не діють на поломки, які виникли при порушенні покупцем інструкції по експлуатації обладнання, а також на дефекти, які викликані завдяки стихійним лихам.
  7. Час проведення гарантійного ремонту, при наявності необхідних запасних частин, не може перевищувати два тижні для кожної одиниці обладнання, при відсутності необхідних запасних частин, час ремонту може бути збільшено, але не більше ніж на 30 робочих днів. Час гарантії на заміну необхідних запасних частин не може бути більше терміну гарантії на все обладнання.
  8. Гарантійні послуги не включають в себе: періодичне технічне обслуговування, встановлення та налаштування обладнання.
  9. Гарантійні послуги не діють на деталі обладнання, які швидко виходять з ладу.
Умови втрати права на гарантійне обслуговування:
    • Якщо товар, який призначений для особистого (побутового, сімейного) використання, використовувався для здійснення підприємницьокої діяльності, а також для інших цілей, які не відповідають його прямому призначенню;
    • Неполадки обладнання при недотриманні інструкції по експлуатації або некоректних дій клієнта, неправильної установки;
    • Механічні пошкодження під час транспортування обладнання (самовивіз), включаючи вм'ятини, подряпини, або іншого роду деформації;
    • Стихійні лиха (блискавки, пожежа і т.д.), а також інші причини, які ніяк не стосуються продавця і виробника;
    • Попадання усередину обладнання: різного роду сторонніх предметів, рідин, комах, які привели до виводу обладнання з роботи;
    • Самостійний ремонт і внесення конструктивних змін в обладнання, поломка пломб, порушення цілісності корпусу машини;
    • Пошкодження внаслідок невідповідності потужності електромереж, температури і вологості в приміщенні, експлуатації обладнання без заземлення тощо;
    • Пошкодження внаслідок використання нестандартних і (або) неякісних витратних матеріалів, комплектуючих, запасних частин, носіїв інформації, а також програмних продуктів, які не було надано або рекомендовано продавцем.
  1. Гарантійний ремонт товару надається протягом 2-х тижнів з моменту здачі обладнання в сервісний центр. Гарантійний ремонт починається, після професійної діагностики (3-5 днів), під час якої буде визначена причина пошкодження. Товар приймається на діагностику при наявності відповідних документів (гарантійного листа, заповненого коректним чином).
  2. Гарантія не нехтує законними правами споживача, наданими чинним законодавством України.

Для отримання докладної інформації, зв'яжіться з нами за номером телефону: 0800336956 .